E biz balona binmiştik ki

Perşembe, Ekim 04, 2012 Pınar Tatlısu Moralı 12 Comments

Çok kaçamak bir yazıyla karşınızdayım :) Yazacak bi şey bulamayınca az eskileri karıştırayım dedim ve size balon maceramızdan bahsetmediğimin farkına vardım.

Bildiğiniz üzere ben Anadolu'nun bağrından kopup teee İzmir'lere okumaya gelen ve buraya demirleyip pek de başka bi yere hareket etmeyi düşünmeyen bi kızçeyim. He Anadolu'nun da tam kalbindenim, bi Kapadokya insanıyım :)

Son 10-15 senedir bizim o tarafların eeeennnn popüler olayı balondur. Gel gör ki bi şey insanın elinin altında olmayagörsün, ertelemeyi nasılsa yaparız ederiz demeyi pek iyi biliyor. İşte ben de gel zaman git zaman bineriz bineriz dediğim balon olayını mükemmel bi zamanda gerçekleştirdim: Kına gecesinin hemen ertesi sabahı!!!!

Zaten kalabalığız, arkadaş ortamını coşturmuşuz, bi de balon şirketi tanıdık olduğu için güzel bi indirim kapmışız hiç kaçırır mıyız bu fırsatı!!! Ne uykusuzluk, ne yorgunluk vız geldi valla :) Nitekim balon için oldukça erken bi saatte kalmak gerekiyo, mesela sabahın 4'ü gibi :) Gece zaten 2'de mi ne yatmışız, hooooop 4'te pörtlek gözlerle ve full makyajla uyandık. Ne yani 2 saat sonra için bi ton makyajı mı çıkarmaya uğraşacaktım, pehhh.

Hadi biraz da uçtğumuz şirket ve uçuş öncesiyle ilgili de bilgi vereyim de, sizi nelerin beklediğini bilin. Amme hizmeti şart!

Biz Atmosfer Balon ile uçtuk. Ama bi araştırırsanız görürsünüz zibilyon tane şirket var. Sonuçta hangisiyle uçtuğunuz önemli değil aslında, hepsi aynı standartlarda. Belki karar vermenizde fiyatlar çeşitlilik gösterirse o farkeder. Şimdi fiyatları da merak ediyosunuzdur siz. Benim bildiğim kişi başı 160 Euro, ama dediğim gibi bizim tanıdık indirimimiz oldu bi de tabi 2 gün içinde toplam 35-40 kişi(insanlar düğüne değil geziye gelmiş arkadaş!!! :D) bindik biz. İndirimi almamızdaki temel nedenlerden de biriydi bu :) Pilotumuz kadındı ve inanılmaz karizmatikti valla, ben de mi bu işe bi el atsam diye düşünmedim değil :) 

Sabah anlaştığınız balon şirketi sizi evinizden ya da otelinizden 4-4.30 gibi servisle alıyo ve önce kahvaltı yapılacak tesislerine götürüyolar. Kahvaltı çok matah değil, ama idare eder o saatte :) Ardından tekrar servislere binip balonun kalkacağı yere gidiyosunuz. Az sonra fotolarda da göreceksiniz, o kadar çok balon kalkıyo ki artık sizinki nerden kalkarsa. 5.30 gibi falan havalanmaya başlıyosunuz. Uçuş 1 saat sürüyo. İnişten sonra şampanya ve kekle bi kutlama yapılıyo, sertifikalar dağıtılıyo ve servislerle tekrar otellerinize bırakılıyorsunuz.

Hadi çok lak lak yaptım, az da fotolara bakın :)

 kalp kalp <3 p="p">
 
 koca kişisi çok haşarı :)



 














 sağ salim indik, kutlayalım madem :)

 



p.s. Tüm fotolar Zeki Çelik tarafından çekilmiştir ki kendisi şurdaki fotolarımızın da sahibidir!!!!

You Might Also Like

12 yorum:

  1. 1- Senin Kapadokya'dan olduğunu fena kaçırmışım, öğrenince nedense pek sevindim. Severim oraları ondan heralde, he zaten İzmirli sanıyodum oraları da çok severim bilemedim neden böyle oldu :)
    2- Benim de çok çok çok istediğim bir şey bu balon şeysi. Ve bence iyi ki yıllarca binmemişsin, çok güzel bir zamana denk gelmiş. Hem romantik bir olay, hem arkadaşlarla eğlenceli falan filan çok uymuş bence zamanı ;)
    3- çok istediğim bir şey olduğu için resimleri az buldum hepsine uzun uzun baktım. güzel bir şey di miii?
    4- muzur koca iyiymiş ;)
    5- öperim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1. aaaaaaa nası kaçırırsın bebişim yaaaa, cık cık :D bak beni her türlü seviyosun demek ki, mekandan bağımsızmış eki eki :) bence de seversin sen bizim oraları, dağ taş bol doğallık. tam senlik bence ;)

      2. kurban bayramında gidiyoz biz, gelin sizde. bindirelim sizi de :)

      3. ya evet fotoları az çekmiş arkadaş, söylendim ben de kendi kendime biraz :) ay negzel bööööyle uzun uzun bakman, sevindim :)

      4. sorma, pek yaramaz kendisi!! :)

      5. ben de gocuman öperim seni tatlım :*

      Sil
  2. aaaaa bızde turkıye kacamagımızda oraya gıdelım dıyoruz valla en son 100 euro ıdı ne ara okadar artttı amenın ben o para ıle amerıkaya gıderım nyese yapcaz artık ama ben sızın ılk fotonuza bayıldım desem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya valla siz de bi türkiye kaçamağı yapın bence de artık. benjo'ya kültürümüzü tanıt grace'im, bak hep yaban eller olmuyo böyle :)

      ya fiyat cidden artmış, ben de duyunca şaşırdım. siz gelmeye karar verin, elimden geleni yapmaya çalışırım ben o konuda ;)

      ben de sana bayılıyom desemm?? :) öptüm seni.

      Sil
  3. aaa bizde geçen sene balon turu yapmıştık insanın hayatında bir kere yapması şart ama sabah olduğu için sıkı giyinmeli biz yaz ortasında donmuştuk bize serin olur dedılerde donarsınız dememişlerdi:)
    keşke daha fazla foto çekseymişn cnm artık kalanlarıda birdahakine dersen başka tabi:)yeni eskimeyen yazıkarını bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya temmuzun 1iydi bu tarih de, ama fena soğuktu. sıkı giyinmek kesinlikle şart :)

      ya foto ben hiç çekmedim zaten, kına gecesinden çıkmışım zaten gözüm bi şey görmüyodu o uykusuzlukla :) ama arkadaş da iyi ki çekmiş :)

      Sil
  4. Nasil guzel fotograflar bide balona binmek off super bian hic gozumde buyumedi 160 euro ama sonra gecti hemen baya buyudu cokmus ama cidden. Bi kere gittim kapadokya'ya cidden cok guzel cok ozel bi yer umarim ikinci bir sansimda olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 160 euro cidden çok ama bi kez yapacağın bi şey düşününce, yerlisi olmasam verirdim heralde o parayı. umarım tekrar ziyeret etmw şansın olur ;)

      Sil
  5. çok imrendim sana. ne şanslı arkadaşların. kaç kişiye nasib olurki böylesi. süpermiş valla.

    YanıtlaSil
  6. Pinosh, beni balona götür :)) Ay şahane bir zamanda, rengarenk harika bir anın olmuş <3 Hep mutlu ol ve hep gül :) Fotoğraflara bakmaya gelirim artık, günde 4-5 defa :D Sanki orada gibi hissettim kendimi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah biluncum ya ayipsin' sen iste yeter ki :-) zamani cok guzel denk geldi cidden, ama doyamadim valla. bi daha binmek istiyorum :-) her zaman beklerim kusum :-)

      Sil

Sen de bir şeyler söyle ama, yalnız bırakma beni :)