Sürprizleri severiz!

Cuma, Temmuz 20, 2012 Pınar Tatlısu Moralı 10 Comments

Burda aybo'nun teyzesinin bizim için hazırlamış olduğu sürpriz dansı izleyeceksiniz. Biz çok şaşırdık ve beğendik. Cidden çok güzel bir jest oldu bizim için. Böyle şeyleri yapmak lazım, evet. Düğünde sürprizler güzel oluyomuş :)


You Might Also Like

10 yorum:

  1. zaman nasıl geçiyo gün sayarken şimdi düğün videolarını paylaşıyosun tabi ben iş yerinde olduğum için bakamıyorum :(
    fotoğraf istiyorum fotooooooo :)

    allah mutlu mesut bahtiyar eylesin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebişim o zaman ne yapıyoruz hazır cumartesi de gelmişken videoları izliyoruz önce, sonra koyacağım fotolara bakıyoruz annaştık mı?? :)

      sağol yavru kuşum, hepimizi işalla dinimiz amin!

      Sil
  2. Ohh ne güzel! Düğünlerde sürprizler olunca o güne sevdiklerinin de en az senin kadar önem verdigini ve o gunü gercekten onlarla paylaştığını hissediyorsun. Bizim de nikah ve düğün aynı anda olmadı, nikahtan sonra eğlencenin olacağı yerde ilk dansımizdan sonra bir hareketlilik oldu. Meger orada da bizimkiler nikah kiyacaklarmis bize. Üstelik bu sürprizin çıkış noktası da babammış :)

    Mutlu düğünler, mutlu yılların garantisi olsun... Bol mutluluklar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle pelin'cim ya, aynen ben de senin gibi düşündüm. demek ki bizi bizim kadar düşünen insanlar oluyomuş böyle zamanlarda. o şaşkınlık ve mutluluğumuz görülmeye değerdi.

      sizinki de çok ve anlamlı olmuş bence, özellikle de fikrin babandan gelmesinden dolayı. süper!

      hepimiz mutlu mutlu nice seneler kutlayalım canım..

      Sil
  3. ayy yok artık, süper teyze resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen bi de bizi düşün, şok!!! :) bi de çalışmışlar baya bi önceden :) yerim onları :)

      Sil
  4. Cok guzel bi supriz olmus :) kendi dugununde eglenmek en guzeli gerisi hikaye onca telas oluyor o gun hic birinin onemi kalmiuor detaylardan cok eglence akilda kaliyor degil mi?
    Tekrar mutluluklar dilerim cok cok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle gelin eğlenince, herkes eğleniyo. çılgınlar gibi dans edip hiç oturmadığım için şimdi çok mutluyum :)

      Sil
  5. ınanamıyorum vcok guzeller bızde eger dugunum olsaydı vaktı zamanında nedım ve nedımler yanı toplam 16 kısı hazırladıgımız dans vardı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya böyle sürprizlere hep çok imrenmiştim, demek ki çok isteyince oluyomuş :)) bence görcez seninkini de çok uzak olmayan bi zamanda. demedi deme ;)

      Sil

Sen de bir şeyler söyle ama, yalnız bırakma beni :)