Dans edelim mi?

Çarşamba, Mayıs 23, 2012 Pınar Tatlısu Moralı 26 Comments

Düğün muhabbetlerine devam :) Ne sanmıştın??

Şimdi bildiğiniz gibi ilk dans denen bir şey var, tabi ki de olmazsa olmaz bi şey bu. Ama dans etmeyi bilmiyosan da hem kendine hem misafirlere tam da işkence etmelik bi aktivite. Yani yapma daha iyi :P Bizim de bu konuda şahane olmadığımız gün gibi ortada olduğu için, riske girmeyip bi dans kursuna gitmeyi ve gerekeni yapmayı çok yerinde bulduk :)

Ama arkadaş ne sektörmüş bu! Tam ilik sömürmelik. Hayır yani amaç dansçı olmak değil ki, gidip ritme uygun adım atmayı öğreneceksin o kadar. Tabi bu bizim düşüncemizdi, gerçekte öyle olmuyomuş işler :)

Neyse dans kursu araştırmalarımı internetten yaptım. İlk aradığım 2-3 dans kursunda fiyatlar hep aynıydı. En az 5 ders gelmeniz lazım, ders başı 100 lira. Höh yani, insaf. Tamam evleniyoruz, yolunacak kazız ama insaf be biraz.

Tabi pın yılar mı, yılmaz! Araştırmalara devam ettim ve tam da Karşıyaka'da(artık karşıyakalıyız ya hani :P) bi dans okulu buldum. Kampanya yapmışlar, düğün dansı 5 ders 250 lira!!!!! Yani tam yarısı diğer yerlerin. Ya arkadaş böyle bi sömürü yok yani. Tabi balıklama atladık olaya. Hemen gidip görüştük ve geçen hafta itibariyle başladık derslere. İşte okul da burası.

 Hazır koreografisi olan 3 tane dans vardı. Vals, tango ve karışık olmak üzere. Bize daha önceki dansları izlettiler. Bizim en çok vals hoşumuza gitti. Zaten oldum olası severim valsi. Pek zarif gelir bana.

Dün 2. dersimizi yaptık. Her dersin sonunda koreografide geldiğiniz yere kadar videoya çekiyorlar. Böylece evde çalışırken videodan takip etme şansınız oluyor ve tabi öncesi sonrası karşılaştırması yapabiliyorsunuz en son :)

Vals düşünenler için örnek olması açısından dünkü dersin videosunu koyuyorum. Artık bi de düğündeki dansımızı koyarım sonra :)

Hadi iyi seyirler size :)

You Might Also Like

26 yorum:

  1. ay bide bu var dimi bende istiormda benim küçük şehrimde imkansz artık sizin videoyaya baka baka yapars:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) valla videoya bakarak yapabilirseniz süper olur, masraftan da kurtulursunuz :)

      Sil
  2. İki derste kapmışsınız valla tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz zorlandık bu hale gelebilmek için ama oluyo sanırım :)

      Sil
  3. gayet iyisiniz bebişim, dansçılara taş çıkarırsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy bebişim teveccühün :)) bakalım gelinlikle de aynı performansı gösterebilcek miyiz :D

      Sil
  4. hehee ayy çok eğlenceli :D
    düğüne de az kaldıı, merak ediyorum ilk dansınızıı ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen eğlenceden çıkıp stres yaratabilito maticim :) ay adımı yanlış attın, ay kolumu şöyle tut, ay ayağıma bastın gibi :D

      Sil
  5. bu kadarı bile harika bence!!!
    ne kdr güzel bir şey yapmışınız hep kızarım neden bir ders almazlar diye demek bu yüzdenmiş :D
    bi de göz temasını kaçırma :))))

    bu arada ben senin izleyicin değilim ya sık kullanılanlardan giriyorum bloguna çünkü ne zmn izleyici ol desem malesef isteğiniz gerçekleşemedi diyor. bilgine..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy teşekkür ederiz seyhan'cım, elimizden geldiğince sınırları zorluyoruz bakalım :) göz teması önemli evet, dikkat ediciim ;)

      elleh elleh niye öyle diyo ki ya, bilemedim şimdi. peki sen readerdan fln takip ediyo musun blogları? eğer öyle yapıyosan şu rss'i benim blogun ordan eklemeyi denesene bi de.

      http://deep-pin.blogspot.com/feeds/posts/default

      Sil
  6. çok güzel :)
    blogumda evlilik hazırlıkları diye 3 tane post yaptım ve çok ilgi gördü özellkle evlenecekler için yardımcı oluyor. senide mutlaka bekliyorum bloguma, özellikle düğün postuma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :)
      baktım postlarına, çok güzel olmuş her şey :) mutluluklar diliyorum ;)

      Sil
  7. dans ne kadar önemli dügünde dans kursuna gitmek harika bir fikir ama baya pahaliymis :) blogunu cok sevdim bende Prensesin Masalina beklerim Sevgiler :)

    http://prensesin-masali.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz cüzdana dokunuyor ama değecek sanırım :) teşekkürler :)

      Sil
  8. yakında evlenicek biri olarak keyifle ve dikkatle okudum yazını :)

    bana da beklerim,

    http://butikcakebybegum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, sana da mutluluklar. kolay gelsin :)

      Sil
  9. cüzdana dokunmazmı bıde derslerı bıtırdıkten sonra dugunun ıptal olursa pır dıye ucar paracıklar bende sızın dugun vıdeonuzu sabırsızlıkla beklıyoruzm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay bebişim ne biçim sözler onlar öyle iptal miptal, ağzından yel alsın :)) öptüm seni ;)

      Sil
  10. Haha sayende valse başlıcam olan o olcak haa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuna'cım sana da yakışır haa :)

      Sil
  11. benim de kursa yazılasım geldi bakınca :)

    http://butikcakebybegum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ben de senin pastlara bakınca yiyesim geliyo, napcaz böyle :)

      Sil
  12. ahh bız de aynı dertten muzdaribiz ve kurs arıyoruz tabıı kı. ama 1-2 derste hallederız sanıyordum olanca ıyımserlıgımle, kı felaketızdır dans konusunda :D korktum galıba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dans geçmişiniz yoksa 1-2 derste zor biraz :) ama ümidini kaybetme, isteyince yapıyosun mecbur :)

      Sil
  13. Ben çok özenmiştim kursa gitmeye ama vaktim olmamıştı, o yüzden son ana kadar eşimle kendi uydurma koreografimizi prove etmiştik :P çok heyecanlı, büyük günde de dansı canlı görmek isteriz tatlım, her şeyin gönlünce olması dileğiyle :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E ama sizinki de çok iyi olmuş gizem'cim. Sonuçta önem verip evde kendiniz bi şeyler yapmışsınız ki bu oldukça zor bi şey bence. Gerçi dans geçmişiniz varsa daha kolay olabilir :) ah güzelim atla gel valla düğüne, canlı canlı izletelim :) hem gezersiniz de :)

      çok sağol canım benim, çok öpüyorum.

      Sil

Sen de bir şeyler söyle ama, yalnız bırakma beni :)