No more shopping!!!

Salı, Mart 02, 2010 Pınar Tatlısu Moralı 9 Comments


Haftasonu yaptığım yüklü çizme alış-verişimden sonra, bi müddet bu konuda nefis köreltme operasyonu gerçekleştirmeye karar verdim. Bakın göreceksiniz, istediğimde ne kadar iradeli olabiliyorum. Öyle ihtiyacım var benim buna diyip, kendini kandırmaca da yok. Çünkü yine haftasonu, düzenlediğim giysi dolabı tecrübemde bi kez daha gördüm ki benim hiiiiiiiç bi şeye ihtiyacım yok.

O zaman neymiş, STOP SHOPPING FOR A WHILE PINmış!!!

p.s. eğer ki gaflete düşüp gereksiz bi şeyler alırsam, kendimi burada huzurunuzda kınayacağım a dostlar, bu böyle biline..

You Might Also Like

9 yorum:

  1. :)
    tam destek sana!
    alışverişkolik olma yolundaymışsın. yoksa film'deki gibi terapiye mi yollasak seni hehehe :)

    YanıtlaSil
  2. ya yazmayı unutmuşum sayfa böyle güsel olmuş!

    YanıtlaSil
  3. ahahah :)) valla desteklerinize ihtiyacım olacak şekerim. azimli ve umutluyum ama. zaten indirimlerin de sonuna geldik, bundan güzel zaman olamazdı bu karar için :D

    bu arada ben de sevdim yeni temamı, içim açılıyo girdikçe :)

    YanıtlaSil
  4. Bahar yaklaştıkça o dürtü daha da artıyo pinosh :) walla dizginlemek zor ne diyim :)
    temayı bende sevdimmm

    YanıtlaSil
  5. bildiğin gibi deil elly'cim, dizginlemek zorundayım kendimi :) yoksa iflas bayrağını çekeceğim yakında :))

    YanıtlaSil
  6. :) mart ayında alışveriş yapmayalım dediğimi hatırlar gibiyim :)

    YanıtlaSil
  7. evet öyle bi şey de demiştik de mi, şimdi hatırladım. ama benim aldığım bu karar biraz daha radikal, daha uzun süreli :)

    YanıtlaSil
  8. Alışveriş dosyasını ben de kapattım, artık cimri bir insanım :) Yeni felsefem bu :)

    YanıtlaSil
  9. bi yerde öyle olmak lazım ya, yoksa durup baktığında dolabına bi zaman, dehşete kapılman işten bile olmuyor!!!

    YanıtlaSil

Sen de bir şeyler söyle ama, yalnız bırakma beni :)