İzmir buluşması isterük!!

Çarşamba, Ocak 20, 2010 Unknown 5 Comments


Heyyy, izmirli bloggercılar nerdesiniz?? Neyimiz eksik ayol bizim istanbullu ankaralı bloggercılardan, sorarım size?!?!?!? Hadi bi toplaşalım yahu, olmuyo böyle. Biz ayşegülle küçük bi sohbet yaptık bu konuyla ilgili. Önümüzdeki değil ondan sonraki haftasonu ayarlasak, olmaz mı???

E hadi "ben de varım" diyen kimler görelim.

Heyyy, elly bak sana da sesleniyorum özellikle, buluşak gayrı. Kaçırmayak bu fırsatı. (çok da güzel kafiye yaparım :D)

fışfış, sen de izmirdesin biliyorum, kaçmaz benden :D Hadi nazlanma da gel sen de :)

You Might Also Like

5 yorum:

  1. Galiba o hafta yine buralarda olmayacağım ben, henüz net değil ama
    çok kalabalık olmayan bir toplaşmaya varım :)

    YanıtlayınSil
  2. Bi haftasonu da izmir'de ol be elly :)) zaten gördüğün gibi gayet kalabalık olamayan bi grup olcaz, hehe :)

    YanıtlayınSil
  3. hakkat yaaa :) yok ayarlıcam mutlaka as soon as possible :)
    en güzeli biz bize olmakkk :)

    YanıtlayınSil
  4. tamam bak ayarla, buluşak artık :)))

    YanıtlayınSil

Sen de bir şeyler söyle ama, yalnız bırakma beni :)